Rally Kralovice - komentář
Prvním závodem letošního Rallye Cupu 2009, byla po zrušení maxsport erzetka rallye , pořádanou WMR Rokycany Rallye Kralovice.
Po zimní přestavbě jsme nastupovali do soutěže s dobrým pocitem. Ani při testech se přes malé technické potíže neprojevil zásadní problém.Ovšem v sobotu ráno bylo vše jinak, repasovaný motor si postavil hlavu a od 5000 otáček se nechtěl dál točit. A tak jsme první kolo dvou erzet absolovovali s kuckajícím motorem. Samozřejmě dosažené časy tomu odpovídali. V servisu jsme zkusili překontrolovat vše co nás napadlo.(bohužel časomíra nám ubrala půl minuty a tak jsme první erzetu skončili absolutně druzí, což jsme v ředitelství rallye reklamovali)
Do druhého kolečka se náš výkon vůbec nezlepšil a ani časy již pořadatel nezveřejnil.Soutež se začala natahovat v důsledku mnoha havárií, hlavně polských posádek.
Do třetího kola se nám již povedlo motor přemluvit a začal ject i nahoře. Konečně jsme tedy mohly začít zrychlovat.
Kolem třetí hodiny začínala obrácená část soutěže kde jsme již jeli shodné časy s pozdějším výhercem kategorie H3 posádky Tejkal-Spilka.
V poslední kole (třetí průjezd byl zrušen) jsme si neodpustili malý efekt pro fandící kamarády, a byl z toho pěkné hodiny a samozřejmě ztráta asi 15 sekund.
Celkové výsledky nebyly pro nás až tak důležité, naším cílem bylo hlavně dostat sebe i auto zpět do závodního tempa. Výsledek nás ale mile překvapil a bylo z toho konečné druhé místo ve třídě za Tejkalem na škodě 110L a před Vinduškou na Škodě 130LA. V absolutním hodnocení historických automobilů to bylo třetí místo, před nás se ještě vklínila posádka Křišťan- Vrzal na velmi rychlé Škodě 110L.
Rádi bychom poděkovali pořadatelům za pěkně připaravenou soutěž a kamarádům za fandění.
Těšíme se naviděnou na dalších tratí RallyeCupu.
Video a foto budou přidána v brzké době.
Dipik