Rally Kralovice - komentář

26.04.2009 20:38

Prvním závodem letošního Rallye Cupu 2009, byla po zrušení maxsport erzetka rallye , pořádanou WMR Rokycany Rallye Kralovice.

 

Po zimní přestavbě jsme nastupovali do soutěže s dobrým pocitem. Ani při testech se přes malé technické potíže neprojevil zásadní problém.Ovšem v sobotu ráno bylo vše jinak, repasovaný motor si postavil hlavu a od 5000 otáček se nechtěl dál točit. A tak jsme první kolo dvou erzet absolovovali s kuckajícím motorem. Samozřejmě dosažené časy tomu odpovídali. V servisu jsme zkusili překontrolovat vše co nás napadlo.(bohužel časomíra nám ubrala půl minuty a tak jsme první erzetu skončili absolutně druzí, což jsme v ředitelství rallye reklamovali)

Do druhého kolečka se náš výkon vůbec nezlepšil a ani časy již pořadatel nezveřejnil.Soutež se začala natahovat v důsledku mnoha havárií, hlavně polských posádek.

Do třetího kola se nám již povedlo motor přemluvit a začal ject i nahoře. Konečně jsme tedy mohly začít zrychlovat.

Kolem třetí hodiny začínala obrácená část soutěže kde jsme již jeli shodné časy s pozdějším výhercem kategorie H3 posádky Tejkal-Spilka.

V poslední kole (třetí průjezd byl zrušen) jsme si neodpustili malý efekt pro fandící kamarády, a byl z toho pěkné hodiny a samozřejmě ztráta asi 15 sekund.

 

Celkové výsledky nebyly pro nás až tak důležité, naším cílem bylo hlavně dostat sebe i auto zpět do závodního tempa. Výsledek nás ale mile překvapil a bylo z toho konečné druhé místo ve třídě za Tejkalem na škodě 110L a před Vinduškou na Škodě 130LA. V absolutním hodnocení historických automobilů to bylo třetí místo, před nás se ještě vklínila posádka Křišťan- Vrzal na velmi rychlé Škodě 110L.

 

Rádi bychom poděkovali pořadatelům za pěkně připaravenou soutěž a kamarádům za fandění.

Těšíme se naviděnou na dalších tratí RallyeCupu.

 

Video a foto budou přidána v brzké době.

 

Dipik